samedi 16 décembre 2006

Mi mwen Mi Ou

Cliquez pour écouter :

Marcé

Arrangements : Renaud RINTO


Le CD est disponible à l'achat sur fnac.com - cliquez ici
Et sur le site de la Librairie Antillaise - cliquez ici
et sur Antilles-Mizik.com - cliquez ici



Mi mwen mi wou


Es ou bizwen an valé
Non non non
Pou fè ti kuraj’ ou
Non non non
Pou diw bonjou misié
Non non non
Ka diw bonsoir madame
Non non non

Refrain :
Han han han… han han
Pa bizwen valé
Han han han… han han
Man ké baw va va
Man ka domi tèt anba
Pa bizwen valé
Man ka manjé chabon
Man ké baw va va
Es ou sé Belzébit
Pa biswen valé
belzébit sé mwen menm
Man ké baw va va
Es ou sé Belzébit
Pa bizwen valé
Belzébit sé mwen menm
Man ké baw va va
(Bis)

Mwen mélé, m’pa anbarasé
Man twè fen, man pa vorass
Tan pa ni le coq des champs
Mè man pou wè
Le coq qui chante, le coq qui danse
Sa ki bel za ka vieyi, sa ki fô ja ka fébli
Ti toutoune banbou mwen bon et an tanbou bondalèz an alèn

Refrain

Yo baw fè an kout’ tronpèt, ou ka diw klarinetess
An ka défié la bayonèt’
E pwan kouraj, tanbou a, pwan kou a
Di man pèd, di man tjé mwen
Mé man bat o dènié san
Fè wol dansé an zié fèmen
Lot’ la ouvè pou si o ka
Difé pwi anlè’w

Refrain
E sé pa dot ki konpè makak
Ki di lépini pa fèt pou monté
Mé sé pa dot ki misié Mona
Ki di malfétè pa ka fini byen
A kay misié Polidô
Yo di kolibwi kasé kannari
Mé, « avant de gronder ta femme »
Ou ni ka sondé « ta petite maîtresse »
Si nèg ni malédisyon,
Milat’ la pa ni bon bénidisyon
Si zonm ka fé « vas et viens »
Mé pa chèché mwen an didan radio a

Didon
Mwen misié king kong
Didon
Mwen abiyé an nwè
Didon
Mwen ké défann’ kô mwen
Didon
Malgré, zépon kok la filé
Didon
Mwen ké krazé «Volga »
Didon
Man ké pijé «Citron»
Didon
Mwen ké krazé «Trenelle»
Didon
Pou mwen maské «Baie des Tourelles»
Didon
Sé pa mwen ki vini
Didon
Titin’ ki vwéyé mwen
Didon

Ansinello,mi mwen mi ou
Ansinello
Oué oué
Ansinello, di yo man pran
Ansinello
Fè fè
(Bis)
Dépi wa papa hohoho
Dépi wa papa ba (x 12)

Laissez-nous vos commentaires :

Aucun commentaire: